Συζητήσαμε , διαβάσαμε , είδαμε εικόνες και μείναμε λίγο παραπάνω στο τι σημαίνει σκλαβιά και τι ήταν αυτό που δεν άντεχαν οι Έλληνες και επαναστάτησαν. Αυτό που σχολίασαν παραπάνω τα παιδιά και τους έκανε εντύπωση ήταν το κρυφό σχολειό, γι 'αυτό το λόγο τους άφησα να παρατηρήσουν τον πίνακα ζωγραφικής του Νικόλαου Γύζη.
Για τη συνέχεια τους ζήτησα να ζωγραφίσουν μόνοι τους ένα κρυφό σχολειό, όπως το φαντάζονται και για να επεκτείνω λίγο τη δραστηριότητα τους προέτρεψα, να διαλέξει το καθένα σε ποιον ήρωα της ζωγραφιάς του θα ήθελε να δώσει λόγο. Τους εξήγησα ότι θα έβαζα τα λόγια μέσα σε συννεφάκια, όπως είναι και τα κόμικ που διαβάζουν. Τα παιδιά επέλεγαν αν μιλάει ο παππάς ή κάποιο ελληνόπουλο και προσπαθούσαν να σκεφτούν τι έλεγε στους συνομιλητές τους.
Τα κόμικ τους είναι πραγματικά αξιόλογα και μπορείτε να το διαπιστώσετε πατώντας εδώ.
Για τη συνέχεια τους ζήτησα να ζωγραφίσουν μόνοι τους ένα κρυφό σχολειό, όπως το φαντάζονται και για να επεκτείνω λίγο τη δραστηριότητα τους προέτρεψα, να διαλέξει το καθένα σε ποιον ήρωα της ζωγραφιάς του θα ήθελε να δώσει λόγο. Τους εξήγησα ότι θα έβαζα τα λόγια μέσα σε συννεφάκια, όπως είναι και τα κόμικ που διαβάζουν. Τα παιδιά επέλεγαν αν μιλάει ο παππάς ή κάποιο ελληνόπουλο και προσπαθούσαν να σκεφτούν τι έλεγε στους συνομιλητές τους.
Τα κόμικ τους είναι πραγματικά αξιόλογα και μπορείτε να το διαπιστώσετε πατώντας εδώ.
Πολύ ωραία τα κόμικ σας Σοφάκι!
ΑπάντησηΔιαγραφή