Είκοσι ένα παιδιά σήμερα παρόντα στη τάξη μας, αριθμός που διαιρείται ακριβώς με τον αριθμό εφτά, που είναι τα γράμματα της λέξης ΜΑΡΤΙΟΣ.
Μιας που είναι απόκριες και οι κλόουν έχουν την τιμητική τους έδωσα στα παιδιά από μια φωτοτυπία που απλώς είχαν να ζωγραφίσουν τον κλόουν, όχι όμως και το τόπι που έκανε πάνω του ισορροπία. Πάνω στο τόπι έγραψαν το γράμμα που διάλεγε ο καθένας, από αυτά της λέξης ΜΑΡΤΙΟΣ. Μέχρι τρία παιδιά μπορούσαν να διαλέξουν το ίδιο γράμμα, μετά το γράμμα διαγραφόταν. Ακολούθησε η χαρτοκοπτική και ξεκίνησε το παιχνίδι.
Καθήσαμε στη παρεούλα και ο καθένας είχε τον κλόουν στα χέρια του. Αρχικά τα τρία παιδιά του κάθε γράμματος κάνανε μια κίνηση που τους υποδείκνυα. π.χ. τα -Μ- να πάνε πηδώντας μέχρι το γραφείο και να επιστρέψουν. Αναγνωρίσαμε και θυμηθήκαμε με αυτόν τον τρόπο τα εφτά γραμματάκια. Στη συνέχεια η κάρτα με τη λέξη ΜΑΡΤΙΟΣ τοποθετήθηκε στη μοκέτα και άρχισε η αντιγραφή της. Εντοπίζαμε ποιο είναι το γράμμα που θέλουμε κάθε φορά και έδινα εγώ την εντολή "να έρθει εδώ το πιο γρήγορο -Μ-". Τα τρία -Μ- έτρεχαν όλα μαζί αλλά έμενε στη μοκέτα μόνο αυτό που έφτανε πρώτο. Τα υπόλοιπα επέστρεφαν στη θέση τους. Έτσι συμπληρώθηκαν όλα τα γράμματα της λέξης.
Τη δεύτερη φορά, τους έδειχνα ένα γράμμα, όποιο ήθελα εγώ, εκτός σειράς, περίμενα να μου πουν το όνομα του και μετά έδινα τη εντολή να τρέξει το πιο γρήγορο. Βοηθούσε τα παιδιά η ήδη σχηματισμένη λέξη από κλόουν, για να ξέρουν που θα βάλουν το γραμματάκι τους (το -Τ- κάτω από το -Τ-).
Τη τρίτη φορά σχηματίσαμε τη λέξη με τη κανονική σειρά των γραμμάτων πάλι. Καθε φορά που τελειώναμε τη γραφή, λέγαμε όλοι μαζί τους ήχους των γραμμάτων της λέξης και τη διαβάζαμε.
Μιας που είναι απόκριες και οι κλόουν έχουν την τιμητική τους έδωσα στα παιδιά από μια φωτοτυπία που απλώς είχαν να ζωγραφίσουν τον κλόουν, όχι όμως και το τόπι που έκανε πάνω του ισορροπία. Πάνω στο τόπι έγραψαν το γράμμα που διάλεγε ο καθένας, από αυτά της λέξης ΜΑΡΤΙΟΣ. Μέχρι τρία παιδιά μπορούσαν να διαλέξουν το ίδιο γράμμα, μετά το γράμμα διαγραφόταν. Ακολούθησε η χαρτοκοπτική και ξεκίνησε το παιχνίδι.
Καθήσαμε στη παρεούλα και ο καθένας είχε τον κλόουν στα χέρια του. Αρχικά τα τρία παιδιά του κάθε γράμματος κάνανε μια κίνηση που τους υποδείκνυα. π.χ. τα -Μ- να πάνε πηδώντας μέχρι το γραφείο και να επιστρέψουν. Αναγνωρίσαμε και θυμηθήκαμε με αυτόν τον τρόπο τα εφτά γραμματάκια. Στη συνέχεια η κάρτα με τη λέξη ΜΑΡΤΙΟΣ τοποθετήθηκε στη μοκέτα και άρχισε η αντιγραφή της. Εντοπίζαμε ποιο είναι το γράμμα που θέλουμε κάθε φορά και έδινα εγώ την εντολή "να έρθει εδώ το πιο γρήγορο -Μ-". Τα τρία -Μ- έτρεχαν όλα μαζί αλλά έμενε στη μοκέτα μόνο αυτό που έφτανε πρώτο. Τα υπόλοιπα επέστρεφαν στη θέση τους. Έτσι συμπληρώθηκαν όλα τα γράμματα της λέξης.
Τη δεύτερη φορά, τους έδειχνα ένα γράμμα, όποιο ήθελα εγώ, εκτός σειράς, περίμενα να μου πουν το όνομα του και μετά έδινα τη εντολή να τρέξει το πιο γρήγορο. Βοηθούσε τα παιδιά η ήδη σχηματισμένη λέξη από κλόουν, για να ξέρουν που θα βάλουν το γραμματάκι τους (το -Τ- κάτω από το -Τ-).
Τη τρίτη φορά σχηματίσαμε τη λέξη με τη κανονική σειρά των γραμμάτων πάλι. Καθε φορά που τελειώναμε τη γραφή, λέγαμε όλοι μαζί τους ήχους των γραμμάτων της λέξης και τη διαβάζαμε.
Φοβερό!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή