Σε ένα λευκό χαρτόνι ερχόταν κάθε παιδί και έκανε από δυο σημεία, κουκιδίτσες ή τελίτσες, όπως είπαμε. Ξεκινήσαμε την ίδια διαδικασία για δεύτερη φορά, μιας που το χαρτόνι μας ήταν μεγάλο.
Στην συνέχεια κλήθηκαν να έρθουν και να διαλέξουν δύο σημεία και να τα ενώσουν με τον μαρκαδόρο. Αρχισαν τότε να σχηματίζονται οι πρώτες γραμμές.
Επόμενο βήμα να προσπαθήσουν να ενώσουν τις γραμμές και να σχηματίσουν νέες, προκειμένου να δημιουργηθούν περισσότερα σχήματα στο τελικό αποτέλεσμα.
Αυτό ολοκληρώθηκε επί τούτου σε δραστηριότητες δύο ημερών.
Την τρίτη ημέρα τα νηπιάκια μου ζωγράφισαν τα σχήματα.
Iδού το αποτέλεσμα!!!
Πολύ ωραία ιδέα κι εντυπωσιακή εικαστική δημιουργία!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπραβοοο στα παιδια μας!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή