Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2019

Εβδομάδα Ευρωπαικού Προγραμματισμού...η συνέχεια.



Με τον προγραμματισμό επιτυγχάνεται η ανάπτυξη και η καλλιέργεια της υπολογιστικής σκέψης, η επίλυση προβλημάτων ,η κριτική σκέψη, η ομαδική εργασία, η δημιουργικότητα.
 Στην εβδομάδα ευρωπαικού προγραμματισμού έχουμε δικαίωμα συμμετοχής είτε με δραστηριότητες χωρίς εξοπλισμό, είτε αξιοποιώντας εξοπλισμό, που για εμάς είναι το ρομποτικό μας ποντίκι.
 Μέχρι στιγμής λοιπόν εξασκούμαστε σε επιδαπέδιες δραστηριότητες , που τις έχουμε μεταφέρει και στον γραπτό λόγο.
 Αφορμή για την δραστηριότητα που ακολουθεί στάθηκε η ανάγνωση μιας φθινοπωρινής ιστορίας (να σημειωθεί ότι συγγραφέας της ιστορίας είναι η κα Σοφία Μανοπούλου😀).


                       "Ο Μπόμπος και το γυμνό δεντράκι"





Οι μαθητές μου κλήθηκαν , έχοντας ακούσει τη παραπάνω ιστορία, να προγραμματίσουν στο επιδαπέδιο πλέγμα τη διαδρομή που έκανε ο Μπόμπος για να φθάσει στο γυμνό δεντράκι.
Ο καθένας καλείται να διαγράψει μια διαφορετική διαδρομή. Έχοντας ολοκληρώσει τη διαδρομή, τοποθετώντας τις κινήσεις-εντολές ,κατονομάζουμε την πορεία των εντολών συνολικά.  Για παράδειγμα 3 βήματα μπροστά, στροφή , 4 βήματα δεξιά,έφτασε στον προορισμό του κ.λ.π.







Οι μαθητές προγραμμάτισαν με τις εντολές που επέλεγαν να αξιοποιήσουν, όπως παραπάνω, είτε όντας τα ίδια ρομποτάκια που κινούνταν πάνω στο πλέγμα και ονομάτιζαν κάθε τους κίνηση μέχρι τον τελικό σταθμό.
 Η επιβράβευση των μαθητών και η υπόσχεση από εμένα- κίνητρο για να προσπαθήσουν την δραστηριότητα ήταν να κατασκευάσουν και να πάρουν τον Μπόμπο σπίτι. Και βέβαια ο λόγος μας έχει ισχύ μόνο όταν πραγματοποιούμε τις υποσχέσεις μας.













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου