Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες, σύμφωνα με τις θέσεις που είχαν στα τραπέζια τους. Τους πρότεινα να παίξουμε ποδοσφαιράκι στα τραπέζια και βέβαια ενθουσιάστηκαν. Αναρωτηθήκαμε και συνειδητοποιήσαμε ότι θα χρειαστούμε τέρματα και μπάλες.
Εδώ αρχίσαν τα δύσκολα, ευτυχώς όχι για πολύ. Τους έδωσα από ένα ξύλινο τουβλάκι από το οικοδομικό υλικό της τάξης και τους εξήγησα οτι πρέπει να συνεργαστούν, να συνομιλήσουν και να συνεννοηθούν μεταξύ τους τα μέλη της ομάδας και να σχεδιάσουν από ένα τέρμα για να μπορέσουν να παίξουν. Πρόκειται για μια διαδιακασία που θεωρείται αυτονόητη για εμάς τους ενήλικες όχι όμως και για τα νήπια.
Τα τέσσερα τέρματα ετοιμάστηκαν οπότε και ξεκίνησαν να ετοιμάσουν, ο καθένας τις μπάλες τους. Γαι τις μπάλες μοιράστηκαν τρία χαρτάκια στο κάθε παιδί, τα οποία κλήθηκαν να τσαλακώσουν με πολύ δύναμη για να γίνουν στογγυλές οι μπαλίτσες τους. Όταν όλα τα μέλη της ομάδας ήταν έτοιμα ξεκίνησε το "δαχτυλοσφαιράκι", το οποίο διασκέδασε τα παιδιά και ενίσχυσε την ανάπτυξη της λεπτής τους κινητικότητας.
Οι δαχτυλοσφαιριστές του 9ου νηπιαγωγείου Περάματος ανυπομονούν για τους επόμενους αγώνες τους!!!
Εδώ αρχίσαν τα δύσκολα, ευτυχώς όχι για πολύ. Τους έδωσα από ένα ξύλινο τουβλάκι από το οικοδομικό υλικό της τάξης και τους εξήγησα οτι πρέπει να συνεργαστούν, να συνομιλήσουν και να συνεννοηθούν μεταξύ τους τα μέλη της ομάδας και να σχεδιάσουν από ένα τέρμα για να μπορέσουν να παίξουν. Πρόκειται για μια διαδιακασία που θεωρείται αυτονόητη για εμάς τους ενήλικες όχι όμως και για τα νήπια.
Οι δαχτυλοσφαιριστές του 9ου νηπιαγωγείου Περάματος ανυπομονούν για τους επόμενους αγώνες τους!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου