Μια σαλάτα από γράμματα απλώθηκε πάνω στη μοκέτα μας και τα παιδιά κλήθηκαν να βάλουν τα γράμματα σε τάξη, έχοντας ως πίνακα αναφοράς για να παρατηρήσουν, την αφίσα των γραμμάτων που έχουμε στον τοίχο. Η λεπτομέρεια που τους ζήτησα ήταν ότι όταν κάθε παιδί βάζει το γράμμα στη θέση του, καλείται να μας πει
σε ποια σειρά στην αφίσα είναι το γράμμα. Έτσι θυμόμαστε τους τακτικούς αριθμούς. Επίσης σύμφωνα με το γράμμα που θα βρίσκει ο καθένας, θα μας λέει ποιο γραμματάκι έχει δίπλα του, ποιο πάνω, ποιο κάτω.
σε ποια σειρά στην αφίσα είναι το γράμμα. Έτσι θυμόμαστε τους τακτικούς αριθμούς. Επίσης σύμφωνα με το γράμμα που θα βρίσκει ο καθένας, θα μας λέει ποιο γραμματάκι έχει δίπλα του, ποιο πάνω, ποιο κάτω.
Τα παιδιά που δεν αναγνώριζαν το όνομα κάποιου γράμματος απλά μου το έδειχναν, σύμφωνα με την ερώτηση που τους έκανα (ποιο γράμμα είναι πάνω από το Ε;) και τους το θύμιζα εγώ. Ευχάριστη εξέλιξη της δραστηριότητας ήταν όταν ο Άγγελος μας πρότεινε να βρίσκουμε και τα γράμματα που βρίσκονται διαγώνια αυτού που ψάχνουμε, πράγμα που προσπαθήσαμε βέβαια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου