Ο νέος μήνας προσφέρεται για προγραφικά και πραναγνωστικά παιχνίδια μιας που το όνομα του έχει έντεκα γράμματα.
Ετοίμασα μια κάρτα με μεγάλα γράμματα που έγραφε ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ και την έβαλα στον πίνακα.
Ετοίμασα έντεκα κάρτες με τα γράμματα της συγκεκριμένης λέξης και τα κόλλησα πάνω στα καπέλα. Τα καπέλα τα άφησα μπερδεμένα στο χαλί.
Αρχικά μαζευτήκαμε στη παρεούλα και εντοπίσαμε το όνομα του κάθε καπέλου σύμφωνα με το γράμμα του. Στη συνέχεια τους ζήτησα με τη βοήθεια της κάρτας στον πίνακα να βάλουν τα καπέλα στη σωστή σειρά. Κάνοντας χρήση στο λόγο μας των τακτικών αριθμών βρίσκαμε ποιο καπέλο μπαίνει πρώτο, ποιο δεύτερο, τρίτο κλπ. μέχρι να ολοκληρωθεί η γραφή της λέξης.
Τα καπέλα όμως θέλουν και κεφάλια για να φορεθούν και εμείς τέτοια έχουμε πολλά.
Έντεκα παιδιά, όσα και τα καπέλα σηκώθηκαν και χόρευαν στους ρυθμούς που χτυπούσα το ντέφι. Στο σταμάτημα του μουσικού οργάνου διάλεξαν ένα καπέλο και το φόρεσαν. Το ντέφι ξεκίνησε πάλι και τα παιδιά επίσης. Στο σταμάτημα του, τα παιδιά κάθησαν με τυχαία σειρά σε δυο παγκάκια. Τα υπόλοιπα παιδιά της τάξης κλήθηκαν, με τη σειρά πάντοτε, να συμβουλεύονται τη κάρτα στον πίνακα και να παίρνουν τα παιδια-καπελα-γράμματα και να τα βάζουν στη σωστή σειρά, όρθια σε μια νέα σειρά μπροστά από τη κάρτα του πίνακα.
Τα καπέλα φόρεσαν όλα τα παιδιά και εννοείται ότι καθ'όλην τη διάρκεια του παιχνιδιού δεν ξεχνούσαμε να αναφέρουμε τα ονόματα και τις φωνές των γραμμάτων αλλά και να τονίζουμε τη σειρά των παιδιών-καπέλων-γραμμάτων με τακτικούς αριθμούς.
Η αλήθεια είναι ότι μας άρεσε σε όλους πολύ!!!
Ετοίμασα μια κάρτα με μεγάλα γράμματα που έγραφε ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ και την έβαλα στον πίνακα.
Ετοίμασα έντεκα κάρτες με τα γράμματα της συγκεκριμένης λέξης και τα κόλλησα πάνω στα καπέλα. Τα καπέλα τα άφησα μπερδεμένα στο χαλί.
Αρχικά μαζευτήκαμε στη παρεούλα και εντοπίσαμε το όνομα του κάθε καπέλου σύμφωνα με το γράμμα του. Στη συνέχεια τους ζήτησα με τη βοήθεια της κάρτας στον πίνακα να βάλουν τα καπέλα στη σωστή σειρά. Κάνοντας χρήση στο λόγο μας των τακτικών αριθμών βρίσκαμε ποιο καπέλο μπαίνει πρώτο, ποιο δεύτερο, τρίτο κλπ. μέχρι να ολοκληρωθεί η γραφή της λέξης.
Τα καπέλα όμως θέλουν και κεφάλια για να φορεθούν και εμείς τέτοια έχουμε πολλά.
Έντεκα παιδιά, όσα και τα καπέλα σηκώθηκαν και χόρευαν στους ρυθμούς που χτυπούσα το ντέφι. Στο σταμάτημα του μουσικού οργάνου διάλεξαν ένα καπέλο και το φόρεσαν. Το ντέφι ξεκίνησε πάλι και τα παιδιά επίσης. Στο σταμάτημα του, τα παιδιά κάθησαν με τυχαία σειρά σε δυο παγκάκια. Τα υπόλοιπα παιδιά της τάξης κλήθηκαν, με τη σειρά πάντοτε, να συμβουλεύονται τη κάρτα στον πίνακα και να παίρνουν τα παιδια-καπελα-γράμματα και να τα βάζουν στη σωστή σειρά, όρθια σε μια νέα σειρά μπροστά από τη κάρτα του πίνακα.
Τα καπέλα φόρεσαν όλα τα παιδιά και εννοείται ότι καθ'όλην τη διάρκεια του παιχνιδιού δεν ξεχνούσαμε να αναφέρουμε τα ονόματα και τις φωνές των γραμμάτων αλλά και να τονίζουμε τη σειρά των παιδιών-καπέλων-γραμμάτων με τακτικούς αριθμούς.
Η αλήθεια είναι ότι μας άρεσε σε όλους πολύ!!!
Τι ωραίο παιχνίδι! Μου αρέσει ο τρόπος που συνδυάζεις την ευχαρίστηση με τη μάθηση!!!! Μπράβο Σοφία μου!
ΑπάντησηΔιαγραφή