Η ιστορία που διάβασα στα παιδιά (περιοδικό Σύγχρονο Νηπιαγωγείο) με αφορμή τη σημερινή ημέρα αλλά και την 4η Οκτωβρίου που θεωρείται παγκόσμια ημέρα των ζώων, εξελίσσεται σε ένα δάσος.
Η σοφή κουκουβάγια με λύπη διαπιστώνει ότι τα ζώα έχουν χάσει την ενεργητικότητα και τη ζωντάνια τους και παρατηρώντας τα παιδιά σε ένα σχολείο που αθλούνται για να γιορτάσουν τον αθλητισμό, προτείνει στα ζώα να ξεκινήσουν προπόνηση και όταν θα είναι όλα τους έτοιμα θα διοργανώσει αθλητικούς αγώνες στο δάσος. Τα ζωάκια ακούν και εφαρμόζουν με ενδιαφέρον τη πρόταση της κουκουβάγιας. Προπονούνται καθημερινά και φτάνει η ώρα να αγωνισθούν. Η κουκουβάγια είχε σκεφτεί συγκεκριμένα αθλήματα για τους συμμετέχοντες. Οι σκίουροι ξεθάβουν τα καρύδια που έχει θάψει η κουκουβάγια στο χώμα, τα μυρμήγκια τρέχουν με ταχύτητα να μαζέψουν σπόρους, οι πεταλούδες χορεύουν, οι λαγοί τρέχουν και πηδούν εμπόδια και οι σκαντζόχοιροι καρφώνουν με τα αγκάθια τους φύλλα. Ήταν μια αξέχαστη ημέρα για όλους.
Σαν προέκταση της δραστηριότητας και έχοντας ως στόχο την ανάπτυξη του λόγου και την καλλιέργεια της σκέψης αναρωτηθήκαμε με τα παιδιά ποια άλλα ζώα θα μπορούσαν να συμμετέχουν στους αγώνες και πως θα ήταν το αγώνισμα τους. Οι απαντήσεις τους πολλές και αξιόλογες.
Η σοφή κουκουβάγια με λύπη διαπιστώνει ότι τα ζώα έχουν χάσει την ενεργητικότητα και τη ζωντάνια τους και παρατηρώντας τα παιδιά σε ένα σχολείο που αθλούνται για να γιορτάσουν τον αθλητισμό, προτείνει στα ζώα να ξεκινήσουν προπόνηση και όταν θα είναι όλα τους έτοιμα θα διοργανώσει αθλητικούς αγώνες στο δάσος. Τα ζωάκια ακούν και εφαρμόζουν με ενδιαφέρον τη πρόταση της κουκουβάγιας. Προπονούνται καθημερινά και φτάνει η ώρα να αγωνισθούν. Η κουκουβάγια είχε σκεφτεί συγκεκριμένα αθλήματα για τους συμμετέχοντες. Οι σκίουροι ξεθάβουν τα καρύδια που έχει θάψει η κουκουβάγια στο χώμα, τα μυρμήγκια τρέχουν με ταχύτητα να μαζέψουν σπόρους, οι πεταλούδες χορεύουν, οι λαγοί τρέχουν και πηδούν εμπόδια και οι σκαντζόχοιροι καρφώνουν με τα αγκάθια τους φύλλα. Ήταν μια αξέχαστη ημέρα για όλους.
Σαν προέκταση της δραστηριότητας και έχοντας ως στόχο την ανάπτυξη του λόγου και την καλλιέργεια της σκέψης αναρωτηθήκαμε με τα παιδιά ποια άλλα ζώα θα μπορούσαν να συμμετέχουν στους αγώνες και πως θα ήταν το αγώνισμα τους. Οι απαντήσεις τους πολλές και αξιόλογες.
- Οι λύκοι θα δοκίμαζαν ποιος θα φωνάξει δυνατότερα.
- Οι χελώνες θα προσπαθούσαν να τρέξουν γρήγορα.
- Οι καμηλοπαρδάλεις θα αγωνίζοταν στο άλμα εις ύψος.
- Οι σκύλοι θα έπρεπε να διαγωνισθούν στο ποιος θα σπάσει πιο πολλά κόκκαλα.
- Οι γάτες θα σκίζαν με τα νύχια τους χόρτα.
- Οι ρινόκεροι θα κολυμπούσαν.
- Τα λιοντάρια θα πάλευαν.
- Στα γαϊδούρια νικητής θα έβγαινε αυτό που θα γκαρίξει πιο δυνατά.
- Οι μαϊμούδες έπρεπε να φάνε όσο πιο πολλές μπανάνες μπορούν.
- Οι ελέφαντες θα έριχναν όσο πιο μακριά μπορούσαν το νερό με τη προβοσκίδα τους.
- Τα ελάφια έπρεπε να πηδήξουν πολύ ψηλά.
- Τα δελφίνια να κάνουν όσες περισσότερες τούμπες μπορούν στον αέρα.
- Οι πιγκουϊνοι έπρεπε να φθάσουν στο μεγαλύτερο δυνατό βάθος στη βουτιά τους και τέλος
- Οι γορίλες θα αγωνίζοταν στη δύναμη και νικητής θα αναδεικνύοταν όποιος έσπαγε τα περισσότερα κάγκελα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου