Μοιράστηκαν και φέτος οι κάρτες με τα ονόματα των μαθητών και ταυτόχρονα ξεκίνησαν και τα παιχνίδια με αυτές.
Αρχικά οι κάρτες σκορπίστηκαν στο πάτωμα, στη παρεούλα και ζητήθηκε από τα παιδιά να έρχονται με τη σειρά και όσοι αναγνωρίζουν το όνομα τους να παίρνουν τη κάρτα. Όσοι δεν το αναγνώριζαν, τους βοηθήσαμε οι υπόλοιποι διαβάζοντας αργά και δυνατά τα γράμματα του ονόματος. Τα παιδιά κράτησαν για λίγο τη κάρτα στα χέρια τους και μετά την άφησαν στο πάτωμα. Κλήθηκαν για δεύτερη φορά να έρθουν να την πάρουν. Εννοείται ότι όσες φορές ζητήσαν βοήθεια, οι μη γνωρίζοντες το όνομα τους, την είχαν απλόχερα.
Αφού παίξαμε αυτό άλλη μια φορά, μοιράζοντας συνεχώς επιβραβεύσεις, η συνέχεια ήρθε πιο διασκεδαστική, αφού τα παιδιά άφηναν κάτω τη κάρτα και έκαναν βόλτα στη τάξη (τρέχοντας, πηδώντας, μπουσουλώντας) και μετά ερχόντουσαν να βρουν το όνομα, όταν τους καλούσα εγώ. Σε αυτό το σημείο βέβαια εγώ, χωρίς να γίνω αντιληπτή ανακάτευα τις κάρτες για να δυσκολέψω λίγο το παιχνίδι. Το αποτέλεσμα κάθε φορά ήταν το επιθυμητό, να αναγνωρίζουν δηλαδή τα μικρά το όνομα τους.
Στο τέλος της δραστηριότητας τα νηπιάκια κλήθηκαν να φυλάξουν καθένα τη κάρτα του, για τα επόμενα παιχνίδια, στο συρτάρι τους, κάνοντας ταύτιση των γραμμάτων της κάρτας με αυτά που έχει η ετικέτα πάνω στο συρτάρι.
Επιπλέον το όνομα των παιδιών για να το βλέπουν και να εξοικειωθούν κάποια στιγμή με τη διαδικασία της αντιγραφής, υπάρχει και πάνω στα μπολ με τις μπογιές του. Κάθε φορά που το χρειάζονται, οφείλουν να διαβάσουν το όνομα για να πάρουν το δικό τους μπολ και σε κάθε εργασία τους θα βλέπουν από εκεί και θα αντιγράφουν το όνομα τους.
Καλό μας ταξίδι λοιπόν και φέτος στον κόσμο των γραμμάτων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου