Καθαρά Δευτέρα η χθεσινή ημέρα, η πρώτη ημέρα της Σαρακοστής και σήμερα μας δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσουμε, μέσω εποπτικού υλικού, τη κυρά Σαρακοστή. Το ιδιαίτερης μορφής αυτό ημερολόγιο, που υπάρχει από τα παλιά τα χρόνια, το παρατηρήσαμε, το σχολιάσαμε και στην συνέχεια περάσαμε σε δραστηριότητες ελέγχου του τι αποκόμισαν τα παιδιά από όσα άκουσαν.
Κάθε μαθητής επέλεγε μια εικόνα, μέσα από βιβλιοθήκη εικόνων που είχα ετοιμάσει από το διαδίκτυο, και εξηγώντας κάθε φορά τη διαδικασία, κάναμε μαζί με τα παιδιά εισαγωγή εικόνας στο Photo Story και ακολούθως ηχογραφούσα τη φωνή, αυτό που θυμόταν το καθε παιδί για την Κυρά Σαρακοστή.
Για πρώτη φορά, μαζί με τα παιδιά, ετοιμάσαμε ένα βίντεο. Σε αντίστοιχη περίπτωση τα παιδιά θα επέλεγαν πάλι την εικόνα, θα κατέγραφα εγώ τα λόγια τους ή θα τα ηχογραφούσα και θα έκανα την επεξεργασία του βίντεο μόνη μου. Κατα τη διάρκεια προετοιμασίας του βίντεο, σταματούσα τη διαδικασία και ακούγαμε και παρακολουθούσαμε, μέχρι εκείνη τη στιγμή, τι έχει ειπωθεί και πως έχει εξελιχθεί η εργασία μας. Είμαστε περήφανοι για το αποτέλεσμα και στοχεύουμε προσεχώς να αφηγηθούμε ψηφιακά και ιστορίες που έχουν γράψει και εικονογραφίσει τα ίδια τα παιδιά.
Κάθε μαθητής επέλεγε μια εικόνα, μέσα από βιβλιοθήκη εικόνων που είχα ετοιμάσει από το διαδίκτυο, και εξηγώντας κάθε φορά τη διαδικασία, κάναμε μαζί με τα παιδιά εισαγωγή εικόνας στο Photo Story και ακολούθως ηχογραφούσα τη φωνή, αυτό που θυμόταν το καθε παιδί για την Κυρά Σαρακοστή.
Για πρώτη φορά, μαζί με τα παιδιά, ετοιμάσαμε ένα βίντεο. Σε αντίστοιχη περίπτωση τα παιδιά θα επέλεγαν πάλι την εικόνα, θα κατέγραφα εγώ τα λόγια τους ή θα τα ηχογραφούσα και θα έκανα την επεξεργασία του βίντεο μόνη μου. Κατα τη διάρκεια προετοιμασίας του βίντεο, σταματούσα τη διαδικασία και ακούγαμε και παρακολουθούσαμε, μέχρι εκείνη τη στιγμή, τι έχει ειπωθεί και πως έχει εξελιχθεί η εργασία μας. Είμαστε περήφανοι για το αποτέλεσμα και στοχεύουμε προσεχώς να αφηγηθούμε ψηφιακά και ιστορίες που έχουν γράψει και εικονογραφίσει τα ίδια τα παιδιά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου