Μια απλή κατασκευή που όμως μας έδωσε την ευκαιρία να αναγνωρίσουμε τη διαφορετικότητα και παράλληλα την ανάγκη για συνεργασία και ομαδικότητα.
Μοίρασα στα παιδιά να κόψουν από ένα τρίγωνο και τους ζήτησα να γράψουν μέσα το όνομα τους με μαρκαδόρο και μετά να το ζωγραφίσουν με ξυλομπογιές. Η θάλασσα απλώθηκε μπρος τα πόδια μας, μιας που η αφόρμηση της δραστηριότητας ήταν η συζήτηση που κάναμε για τον κύκλο του νερού. Το νερό από τη θάλασσα εξατμίζεται και πηγαίνει ψηλά. Σχηματίζονται τα σύννεφα και όταν αυτά βαρύνουν πολύ αρχίζει η βροχή. Όταν βρέχει βέβαια χρειαζόμαστε ομπρέλες και....τις ετοιμάσαμε. Τους έδωσα τα χερούλια και τους ζήτησα να αυτοσχεδιάσουν και να μου ετοιμάσουν ομπρελίτσες.
Μοίρασα στα παιδιά να κόψουν από ένα τρίγωνο και τους ζήτησα να γράψουν μέσα το όνομα τους με μαρκαδόρο και μετά να το ζωγραφίσουν με ξυλομπογιές. Η θάλασσα απλώθηκε μπρος τα πόδια μας, μιας που η αφόρμηση της δραστηριότητας ήταν η συζήτηση που κάναμε για τον κύκλο του νερού. Το νερό από τη θάλασσα εξατμίζεται και πηγαίνει ψηλά. Σχηματίζονται τα σύννεφα και όταν αυτά βαρύνουν πολύ αρχίζει η βροχή. Όταν βρέχει βέβαια χρειαζόμαστε ομπρέλες και....τις ετοιμάσαμε. Τους έδωσα τα χερούλια και τους ζήτησα να αυτοσχεδιάσουν και να μου ετοιμάσουν ομπρελίτσες.
Οι πρώτες προσπάθειες ήταν καθαρά ατομικές παρά το γεγονός ότι τους είπα ότι μπορούν να μην χρησιμοποιήσουν το δικό τους τρίγωνο. Περιορίστηκαν μόνο στο να βάλουν ένα τρίγωνο με ένα χερούλι.
Σε επόμενο βήμα τους ζήτησα να ετοιμάσουν μεγαλύτερες ομπρέλες.
Πλούσιες οι εμπνεύσεις και υπέροχα τα αποτελέσματα. Όλες οι ιδέες μοναδικές, ευφάνταστες, διαφορετικές....όμως όλες ομπρέλες.
Ακολούθησαν ομπρελοπαιχνίδια. Έγινε ο απαραίτητος χωρισμός του τμήματος σε δύο ομάδες. Κάθε ομάδα κλήθηκε να κρατήσει τα μπαλάκια σε μια ισορροπία πάνω στο πανί της ομπρέλας, το οποίο ανεβοκατέβαινε πάνω κάτω από τα ίδια τα παιδιά. Νικήτρια ομάδα αναδείχθηκε αυτή που διατήρησε για μεγαλύτερη διάρκεια τα μπαλάκια πάνω στο κινητό ύφασμα.
Οι ομπρέλες με τα ονόματα αναρτήθηκαν και προσεχώς αναμένονται οι σταγονούλες με τα αρχικά γράμματα των ονομάτων των παιδιών.
Το προσεχώς ....έφτασε. Η βροχή ξεκίνησε για τα καλά και μέσα στην αίθουσα μας. Κάθε νήπιο έκοψε από δυο σταγονούλες και έγραψε μέσα το πρώτο γράμμα του ονόματος του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου