Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2016

1η Οκτώβρη. Παγκόσμια Ημέρα για την Τρίτη Ηλικία..

 Ο παππούς και η γιαγιά είναι αγαπημένοι όλων σε όλες τις οικογένειες. 
 Για να ετοιμάσουν τις κάρτες με το ποιηματάκι τα παιδιά έκοψαν τις κόκκινες καρδούλες, που έσταζαν αγάπη και έγραψαν με περηφάνεια το όνομα τους και ένα ρήμα τόσο δυνατό, το "ΑΓΑΠΩ"



(Το ποιηματάκι είναι προσωπικές σκέψεις, βασισμένες σε έτοιμα ποιήματα που βρήκα στο διαδίκτυο)

 Αφού φτιάξαμε τις καρτούλες μας για να ευχηθούμε και να εκφράσουμε και γραπτά την αγάπη μας, προκειμένου οι μαθητές να εξασκούνται στην αναγνώριση των συναισθημάτων των συνανθρώπων τους, αναρωτηθήκαμε πότε είναι χαρούμενοι και πότε λυπημένοι, ο παππούς και η γιαγιά.

 Η γιαγιά και ο παππούς μου είναι χαρούμενοι:

Ειρήνη - όταν δεν κάνω ζημιές
Αλίκη - όταν τους δίνω δώρο
Γιάννης - όταν είμαι χαρούμενος εγώ είναι και ο παππούς και η γιαγιά
Γιώργος - με κάνουν να είμαι πολύ καλό παιδί, να παίζω και να γελάω
Κωνσταντίνος Περ. - όταν με βλέπουν
Αριάδνη - όταν καταφέρνω να κάνω πράγματα
Θοδωρής - όταν είμαι καλό παιδί
Βούλα - όταν μαζεύω τα παιχνίδια μου
Πέτρος - όταν με βλέπουν και με παίρνουν αγκαλιά
Ματιάνα - όταν φεύγω θέλουν να έρθουν σπίτι μου
Αγγελιάννα - όταν είμαι καλό παιδί και τους ακούω
Κωνσταντίνος Πασ. - όταν τους δίνω φιλιά.

 Στην ερώτηση "Πότε η γιαγιά και ο παππούς είναι λυπημένοι" δεν απάντησαν όλα τα παιδιά.

Ειρήνη - όταν είμαστε κακά παιδιά
Γιάννης - όταν σπάμε γυαλιά
Αριάδνη - όταν κάνω αταξίες και ζημιές
Κωνσταντίνος Πέρ. - όταν κάνουμε κάτι κακό και πετάξουμε τη σούπα που καίει κάτω
Γιώργος - όταν σπάω κανένα κινητό
Θοδωρής - Όταν τους τρυπάω το σπίτι και κάνω καυτή λάβα
Αλίκη - όταν πέσουν τα γυαλιά που φοράει κάτω.

 Χρόνια πολλά στους αγαπημένους παππούδες και  γιαγιάδες όλων. Σε αυτούς που είναι κοντά μας, μακρυά μας ή στη σκέψη μας!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου