Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015

Κινούμενες χριστουγεννιάτικες εικόνες εξάπτουν τη φαντασία μας και μας βοηθούν να μάθουμε να μπαίνουμε στη θέση του ''άλλου"


Aριάδνη.''Δεν είναι σωστό που μου κρεμάσατε μπαλάκια''



Μαρία- ''Μου αρέσουν τα Χριστούγεννα αλλά με ενοχλούν οι γιρλάντες'' 




Χρήστος- ''Θα πάω να μοιράσω δώρα στα παιδιά. θα τους φέρω τα παιχνίδια που μου έχουν ζητήσει''





Γιάννης Π. - ''Καλά Χριστούγεννα. Ας χορέψουμε ταρανδάκια  μου''




Μαργαρίτα-'' Όλα τα παιδάκια να κοιμηθείτε για να έρθει ο Άγιος Βασίλης''




Μαλένα - ''Προσέξτε να μην χτυπήσετε. Μου φεύγουν τα δώρα''




Όλγα - ''Χρόνια πολλά. Καλή χρονιά''



Ελιντόν - ''Φεύγω να πάω στον Άγιο Βασίλη. Θα μοιράσουμε δώρα''




Μάριαμ - ''Χρόνια πολλά. Να είστε χαρούμενοι όλοι''




Σταύρος - ''Τρίγωνα κάλαντα μες στη γειτονιά, ήρθαν τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά''



Παναγιώτα - ''Μου αρέσει το χιόνι. Πάμε να δώσουμε τα δώρα''



Ραφαέλα - ''Μας αρέσει να παίζουμε με τις χριστουγεννιάτικες μπάλες''




Ζηνοβία- ''Πάμε να μοιράσουμε τα δώρα. Να περάσετε καλά τις γιορτές''




Σοφία - ''Ο μπαμπάς των παιδιών πρέπει να φτιάχνει πιο μεγάλες τις καμινάδες για να χωράνε τα δώρα των παιδιών''




Μαρίνα - ''Μου αρέσει να κάνω τραμπάλα με το ξωτικό μου, γιατί πηγαίνουμε πάνω κάτω στον αέρα''




Κωνσταντίνος - ''Ξέρω να χορεύω και θέλω να με βλέπουν όλα τα παιδιά''




Λυδία- ''Ουφ, κουράστηκα! Πώς θα διαβάσω όλα αυτά τα γράμματα;''




Τιμόθεος - ''Πώς θα πάμε όλα αυτά τα δώρα; Με έχουν κουράσει τα μάτια μου''




Λιάνα -'' Έχω μεγάλη χαρά γι'αυτό και τραγουδάω με τα ελάφια μου''




Χάρης - ''Πρέπει να πάω γρήγορα στο Βόρειο Πόλο για να πάρω το έλκυθρο μου''






Λάζαρος - ''Πρέπει να μην ξυπνήσουν τα παιδιά και να με δουν. Αν με δουν θα μαντέψουν το δώρο τους και εγώ θέλω να είναι έκπληξη''





Γιάννης Μ.-'' Ήρθα να μοιράσω τα δώρα στα παιδιά και σκουντούφλησα στα ξύλα''





Άγγελος - ''Προσέξτε γιατί κατευθυνόμαστε προς το εργαστήριο του Άγιου Βασίλη. Δεν πρέπει να τον ξυπνήσουμε, για να ξεκουραστεί και να έχει δύναμη να μοιράσει τα δώρα''





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου