Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

Δύο ομάδες δυνατές επιλέγουν τις αγαπημένες τους τροφές.

 Τρόφιμα και διατροφή η θεματολογία της προηγούμενης  εβδομάδας και έχοντας χωρίσει τα τρόφιμα σε πέντε ομάδες ξεκινάει το ψυχοκινητικό παιχνίδι μας που συνδυάζει γλώσσα και μαθηματικά .
 Αφού χωρίστηκαν τα παιδιά σε δύο ομάδες, δόθηκαν οι  οδηγίες. 

 Αρχικά τα παιδιά χωρίζονται σε δύο ομάδες και τηρώντας τη σειρά τους καλούνται να ταξινομήσουν τις κάρτες και να τις αντιστοιχίσουν με τη βοήθεια των εικόνων-λέξεων. Η μία εικόνα-λέξη είναι το κρέας και η άλλη το ψάρι.
 Η αντιστοίχιση ολοκληρώθηκε , τα στεφάνια αφαιρούνται και οι λέξεις ξαναμπερδεύονται.

 Κάθε παίκτης και από τις δύο ομάδες καλείται να διαλέξει το φαγητό της αρεσκείας του και να πάει στο χαρτί της ομάδας του να αντιγράψει τη λέξη.





 Μόλις ολοκληρώθηκε η διαδικασία αυτή, οι δύο ομάδες συσκέπτονται για να αποφασίσουν ποιος θα είναι ο εκπρόσωπος της ομάδας που θα καταμετρήσει τις κάρτες τους.


 Ο εκπρόσωπος που επιλέγει η ομάδα είναι κάποιος που ξέρει να μετράει (το κριτήριο αυτό τους έκανε να αρχίσουν να μετράνε όλοι ασταμάτητα και να ξεχάσουν ότι έπρεπε να διαλέξουν κάποιον για αρχηγό). Το ότι έπρεπε δε να διαλέξουν ένα άτομο ήταν πλήγμα για τον εγωισμό κάποιων που ήθελαν εκείνοι να επιλεγούν .Τελικά το άτομο που επιλέγεται καλείται να βάλει στη σειρά τις κάρτες και να τις μετρήσει για να φανούν οι διατροφικές συνήθειες της κάθε ομάδας. 

 Αν αληθεύουν τα αποτελέσματα ή όχι ειναι κάτι που γνωρίζουν οι γονείς καλύτερα, εφόσον βέβαια αναγνωρίσουν και το γραφικό χαρακτήρα του παιδιού τους (με λίγη βοήθεια ίσως τα καταφέρετε).




















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου