Κυριακή 22 Οκτωβρίου 2017

Τα φυτά της τάξης μας

Ευχαριστούμε πολύ την κα Μπέτυ και την Αλίκη που μας έφεραν το πρώτο φυτό στην τάξη. Το μεταφυτέψαμε μαζί με τα παιδιά και μας δόθηκε η ευκαιρία να μάθουμε ότι όλα τα φυτά χρειάζονται αέρα, ήλιο, νερό και χώμα. 






 Και δεύτερο γλαστράκι όμως κοσμεί την αίθουσα μας και ευχαριστούμε γι' αυτό την κα Δανάη και την Αμέλια. Αυτό το γλαστράκι συνδέεται με το παραμύθι του Ευγενιου Τριβιζά, Τα τρία μικρά λυκάκια.  Είχαμε πριν από ημέρες διαβάσει το παραμύθι και είχαμε συζητήσει με τα παιδιά και διαπιστώσαμε ότι ο Ρούνι Ρούνι, το ύπουλο κακό γουρούνι, άρχισε να έχει καλή διάθεση και να χαμογελά όταν αντίκρυσε το λουλουδένιο σπιτάκι. Κάναμε μια συμφωνία τότε. Όποτε νιώθουμε ότι δεν έχουμε καλή διάθεση, θα θυμόμαστε το λουλουδένιο σπιτάκι και θα απολαμβάνουμε την ημέρα μας με τους φίλους μας. Άλλωστε και ο Ρούνι Ρούνι έγινε φίλος στο τέλος με τα λυκάκια. Στο σχολείο, όλοι είμαστε φίλοι. Όποτε λοιπόν είχαμε ματάκια που δακρύζαν (κι όμως ακόμα δακρύζουν) γιατι θυμόντουσαν την μανούλα τους, τους θύμιζα το λουλουδένιο σπιτάκι. Τώρα έχουμε το γλαστράκι με τα λουλουδάκια, για να μας θυμίζει την καλή μας διάθεση, αλλά και όπως μου είπε το προνηπιάκι μου"κυρία, το μύρισα και μου μύρισε τη μαμά μου και μου έφυγαν τα δάκρυα".



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου