Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016

"Η νύφη του χειμώνα"

Μυγδαλίτσα ολανθισμένη
νύφη μέσα στο χιονιά,
καμαρώνει φορτωμένη 
τα χιονάτα της προικιά.

Σμίξαν τ'άνθια με τα χιόνια,
η Άνοιξη κι η Χειμωνιά
και μπερδεύτηκαν στα κλώνια 
η ομορφιά κι η παγωνιά.

Μυγδαλιά μου ολανθισμένη,
που σε δέρνει ο βοριάς
να'σαι τάχα ευτυχισμένη
που σε δέρνει ο Βοριάς;

 Διαβάζοντας το παραπάνω ποίημα στην ολομέλεια και προσπαθώντας να το κατανοήσουμε, προέκυψε το ερώτημα πότε είμαστε εμείς ευτυχισμένοι.
 Τα παιδιά θεώρησαν ότι η αμυγδαλιά είναι ευτυχισμένη γιατί κάνει αυτό που της αρέσει.
 Διαβάστε πότε είναι ευτυχισμένα τα παιδιά του 9ου νηπιαγωγείου Περάματος.
  • Χρήστος - όταν κάνω ποδήλατο
  • Κωνσταντίνος - όταν έρχονται Χριστούγεννα
  • Λιάνα - όταν χιονίζει και όταν πάω διακοπές
  • Σοφία - όταν βρέχει δυνατά και ρίχνει μικρά παγάκια
  • Γιώργος - όταν πηγαίνω στη γιαγιά
  • Άγγελος - όταν ανθίζουν τα λουλούδια και μπορώ να τα βλέπω
  • Γιάννης Μ- όταν περνάω καλά με τους φίλους μου
  • Λυδία - όταν πηγαίνω βόλτες
  • Τιμόθεος - όταν έρχεται καλοκαίρι
  • Σταύρος - όταν γελάω
  • Λάζαρος - όταν έρθει το Πάσχα και πάω στο χωριό
  • Σοφιανός - όταν πάω στον παιδότοπο με τον αδερφό μου
  • Μαρία - όταν έρχονται οι φίλοι μου στο σπίτι μου
  • Μαργαρίτα - όταν παίζω με τον αδερφό μου
  • Ελιντόν - όταν είμαι με τον αδερφό μου
  • Χάρης - όταν πάω βόλτα με τη μαμά μου
  • Γιάννης Π. - όταν εγώ και η μαμά μου πηγαίνουμε κάπου
  • Μαρίνα - όταν πάω στη Ραφαέλα ή έρχεται εκείνη σπίτι μου
  • Αριάδνη - όταν κάνω σκανταλιές
  • Μάριαμ - όταν ξαπλώνω με την αδερφή μου τη νύχτα και την πέρνω αγκαλιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου