Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

"Ενα τρίγωνο στη χώρα των κύκλων"

 Ένα βίντεο για τη ξενοφοβία, τον ρατσισμό και τη διαφορετικότητα που παρακολουθήσαμε με αφορμή το πολιτιστικό πρόγραμμα με τα σχήματα που πραγματοποιούμε φέτος.  Ένα βίντεο που στάθηκε αφορμή για να αναρωτηθούμε και να αναζητήσουμε στην παρεούλα τις μαγικές λεξούλες που θα μπορούσαμε να πούμε σε κάποιον "ξένο" που μας πλησιάζει στο χώρο μας, σε έναν νέο συμμαθητή μας, σε κάποιο παιδί που μόλις μετακόμισε στη γειτονιά μας και ήρθε να παίξει στην ίδια παιδική χαρά με εμάς. Τα παιδιά κλήθηκαν να σκεφτούν τι θα έλεγαν για να κάνουν να νιώσει το παιδί αυτό ευπρόσδεκτο.Προσπάθησα να τους κάνω να σκεφτούν πως θα ένιωθαν αν ήταν στη θέση του τριγώνου και τι θα περίμεναν να του πουν οι κύκλοι.
Αξιόλογα και καλοπροαίρετα ήταν όλα όσα ακούστηκαν :

  • Καλώς ήρθες.
  • Πως σε λένε?
  • Αν χρειάζεσαι τη βοήθεια μου,φώναξε με.
  • Θες να παίξεις μαζί μου?
  • Θες να δούμε παιδικά στη τηλεόραση μαζί?
  • Χορεύουμε?
  • Είσαι καλά?
  • Θέλεις να γίνεις φίλος μας?
  • Θες να παίξουμε κάτι όλοι μαζί?
  • Τι κάνεις?
  • Θες να βγάλουμε παιχνίδια από το μυαλό μας?
  • Θες να πάμε κάπου μαζί?
  • Θες να κάνουμε κούνια?
  • Πάμε μια βόλτα?
  • Θέλεις να έρθεις στο σπίτι μου, να παίξουμε ένα πολύ αστείο παιχνίδι?
  • Κάνουμε τσουλήθρα?
  • Θες να ζωγραφίσουμε παρέα?
  • Θέλεις να διαβάσουμε μαζί?
  • Τι θα 'λεγες να πάμε διακοπές και να έρθεις?
  • Κάνουμε τραμπάλα οι δυο μας?
  • Πάμε μια βολτίτσα?
  • Έχω μπάλα.Παίζουμε ποδόσφαιρο?
  • Πάμε σινεμά να δούμε ταινία?
  • Θα τα πούμε αύριο.
  • Είναι ώρα για σχολείο.
  • Παίζουμε μπάσκετ?
  • Πάμε στο λούνα παρκ?
  • Έλα να παίξουμε με τις πλαστελίνες.
  • Θέλεις να παίξουμε κρυφτό και κυνηγητό?
  • Θες να κάνουμε αγώνες?
  • Έλα να παίξουμε με τα παιχνίδια μου.
  • Καλώς σε βρήκαμε.
  • Θες να σου χαρίσω κάτι δικό μου?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου