Σάββατο 29 Απριλίου 2017

OYT OF EDEN LEARN - OUR LAST FOOTSTEP

  To 6o και τελευταίο βήμα του εκπαιδευτικού μας ταξιδιού ήταν να αναζητήσουμε στο μυαλό μας, να προτείνουμε, να σκεφτούμε και να αποφασίσουμε ένα ταξίδι, που θέλαμε να κάνουμε εμείς, αντίστοιχο με το ταξίδι του κου Paul Salopek. Eνα ταξίδι, που θα μας δώσει την ευκαιρία να κατανοήσουμε περισσότερο τον κόσμο.
 Μπορεί να είναι ένα ταξίδι μακρυνό, όπως του κου Paul ή ένα μικρότερο. Ο προορισμός μπορεί να είναι μια περιοχή που ήδη γνωρίζουμε ή κάπου που δεν έχουμε βρεθεί ποτέ. Μας δίνεται η δυνατότητα να είναι ένα ταξίδι που θα χρειαστεί να παρατηρήσουμε αργά και σχολαστικά ή μπορεί  απλώς να θέλουμε να αποτυπώσουμε μόνο μια γενική εικόνα αυτού.
 Που θα είναι άραγε αυτό μας το ταξίδι? 
Για το ταξίδι μας αυτό θα χρειαστεί να εμπνευστούμε και να δημιουργήσουμε ένα χάρτη της διαδρομής μας, που θα συνοδεύεται απο σχόλια-επεξηγήσεις. Επίσης καλούμαστε να αναφέρουμε τι ελπίζουμε να δούμε σε αυτό το φαντασιακό μας ταξίδι, ποια θα είναι τα οφέλη που θα αποκομίσουμε. 

 Oι μικροί ταξιδιώτες στη χώρα των ονείρων και των σκέψεων τους αποφάσισαν το ταξίδι που θα ήθελαν να κάνουν, αιτιολόγησαν την άποψη τους και ζωγράφισαν τον φανταστικό προορισμό τους.


  θα ήθελα να ταξιδέψω μέσα στο κόμικ ενός υπερήρωα , που μιλάει όλες τις γλώσσες και μεταφράζει στους ανθρώπους τι λένε οι άλλοι και έτσι μπορούν να συνεννοηθούν.



   Εγώ θέλω να πάω στη ζούγκλα και να ζήσω μαζί με τα ζώα. Επίσης θα ήθελα να μπορέσω να μπω μέσα σε μια ζωγραφιά μου και να δω πως είναι να ζωντανεύει η ζωγραφιά.


    Θα μου άρεσε να πάω σε ενα ποτάμι και να παίζω όλη μέρα με τις πάπιες.


    Εμένα θα μου άρεσε να πάρω ένα αερόστατο και να ταξιδέψω στα σύννεφα. Θέλω να τα αγγίξω και να ξαπλώσω πάνω τους.


    Εγώ θα πάω στο φεγγάρι με ένα διαστημόπλοιο, θα περπατήσω εκεί και θα τραβήξω φωτογραφίες με την μηχανή μου.


  Θέλω να ταξιδέψω στο παραμυθένιο κάστρο της Ραπουνζέλ και επίσης θέλω να επισκεφτώ τον Άγιο Δομήνικο. Είναι το μέρος που γυρίζεται το Survivor, ένα πρόγραμμα στην Τ.V. Θέλω να γνωρίσω τους παίχτες , να δω πως ζούνε και επιβιώνουν χωρίς φαγητό. 


 Θέλω να ταξιδέψω μέσα σε ένα δέντρο, να μάθω πως μεγαλώνει.


  Θέλω να κάνω ένα μικρό ταξίδι μέχρι την Πάρνηθα και να ανακαλύψω πως λειτουργούν τα τελεφερίκ. Θα μπω σε ένα τελεφερίκ και θα περάσω απέναντι και θα βλέπω τα δέντρα από ψηλά.


    Εγώ θέλω να μπορέσω να επισκεφθώ τα σχολεία που δουλεύουμε μαζί και βοηθάμε τον Ταξιδούλη, τον δράκο του E-twinning, να φθάσει την Παραμυθοχώρα.


    Θέλω να κάνω ταξίδι στον βυθό της θάλασσας. Θα φορέσω τα γυαλιά μου και τον αναπνευστήρα μου και θα τραβάω φωτογραφίες με την μηχανή μου.


 Θα ήθελα να ταξιδέψω με υποβρύχιο στο βυθό της θάλασσας και να βρω μύθους από τα παλιά. Επίσης θα ήθελα να παω στην έρημο και να ανακαλύψω αν ζουσαν άνθρωποι παλιά εκει.


    Το ταξίδι μου θα είναι σε ένα δάσος για να μάθω τι παθαίνουν τα φύλλα που πέφτουν από τα δέντρα.


    To ταξίδι μου θα είναι στην Αλβανία. Θα πάω εκεί και θα βρω να αγοράσω γουρούνες και να φτιάξω μια φάρμα γουρουνιών. Θα μπορώ να ταίζω και να βλέπω τα αγαπημένα μου γουρούνια να μεγαλώνουν.


    Θέλω να πάω εκεί που φτιάχνουν τα χρήματα, να δω τα υλικά που χρησιμοποιούν και να φτιάξω κι εγώ τα δικά μου. 


    Εμένα θα μου άρεσε να ταξιδέψω με διαστημόπλοιο και να χοροπηδάω εκεί μέσα αφού δεν θα  μπορώ να περπατήσω.


    Εγώ θα ήθελα να πάω σε μια λίμνη με χελώνες του νερού. Μου αρέσει να τις βλέπω και θέλω να  τις ταίσω και να κολυμπήσω μαζί τους.


    Θέλω να πάω στα άλλα σχολεία που ταξιδεύουν μαζί με τον Ταξιδούλη, τον ήρωα του  e-twinning και να δω αν έστειλε και σε αυτούς γράμμα, όπως έστειλε σε εμάς.


    Θέλω να πάω στην Αγγλία να δω το Big Ben και να μάθω πως λειτουργεί το ρολόι.


 Προσεχώς θα αναρτηθεί ο χάρτης που ετοίμασαν τα παιδιά αλλά και το ηλεκτρονικό βιβλίο που ετοιμάστηκε για την ανάρτηση στην πλατφόρμα του Out of Eden Learn.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου