Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2015

Το ατύχημα του Τομ, του σαλιγκαριού κινητοποιεί τη σκέψη μας.




 Η τεχνολογία για άλλη μια φορά δεν είναι με το μέρος μας και η ιστορία μας δεν είναι και τόσο ευανάγνωστη, όμως εμείς δεν θα πτοηθούμε. Πρόκειται λοιπόν για την ιστορία του Τομ, του σαλιγκαριού που απολαμβάνει το Φθινόπωρο, μιας και του δίνεται η δυνατότητα να βρίσκεται  με τους φίλους του λόγω συχνών βροχοπτώσεων. Αυτή τη φορά όμως η έντονη βροχή και μάλιστα το δυνατό χαλάζι προκάλεσε μια καταστροφή στον φίλο μας, του έσπασε το καβούκι. Ο Τομ βέβαια βρήκε τη λύση, αναζητώντας βοήθεια ενώ τα νήπια κλήθηκαν να σκεφτούν πως θα αντιδρούσαν αν ήταν στη θέση του Τομ.
 Οι απαντήσεις τους έξυπνες και αξιόλογες:
Ζηνοβία- θα έβαζε στη τρύπα μία πέτρα,
Άγγελος- θα έβαζε φελλό από κρασί στη τρύπα ή θα χρησιμοποιοπούσε το σάλιο του που κολλάει.
Σοφία- θα φορούσε ένα καπέλο
Παναγιώτα- θα έβαζε στη τρύπα μία πετσέτα,
Γιάννης Μ.- θα φορούσε ένα μπουφανάκι.
Γιώργος- θα χρησιμοποιούσε ένα μωρομάνδηλο για να καλύψει τη τρύπα.
Λυδία- ένα χαρτί
Σταύρος- θα έριχνε λίγη πούδρα
Μαλένα- θα φορούσε μία μπλούζα
 Λάζαρος- θα βούλωνε τη τρύπα με ένα μπαλάκι πολύ μαλακό
Σοφιανός- (μια πιο ακραία λύση) θα έψαχνε να βρει ένα καινούριο καβούκι
Χρήστος- Θα έβαζε έναν κεφτέ
Ραφαέλα- ένα κοχύλι
Κωνσταντίνος- ένα φύλλο δέντρου
Τιμόθεος- ένα χαρτόνι σκληρό
Μαρία- ένα τραυμαπλαστ (είναι απλό)
Μαργαρίτα- κόλλα
Μάριαμ- μια ντομάτα
Χάρης- μια πατάτα
Γιάννης Π.- θα κάλυπτε τη τρύπα με ένα πίνακα ζωγραφικής
Ελιντόν- θα έβαζε ένα αυτοκίνητο
Μαρίνα- σελοτέιπ
Αριάδνη- χαρτοταινία και θα τύλιγε το καβούκι γύρω γύρω.

 Μετά τη καταγραφή των"ιδιαίτερων" αυτών σκέψεων δόθηκε στα παιδιά ένα φύλλο εργασίας για να ζωγραφίσουν τον Τομ και κάποιον άλλο ήρωα της ιστορίας. Επιπλέον για να ενισχύσουμε την ανάπτυξη του γραπτού λόγου αντέγραψαν και τη λέξη ΣΑΛΙΓΚΑΡΙ.

 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου