Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015

"Στο καλό χελιδονάκια", μια ιστορία της Γαλάτειας Σουρελή


 Απότομα και όλο πιο έντονα καταλαβαίνουμε πλέον όλοι μας το κρύο και αυτό στάθηκε η αφορμή για να διαβάσουμε την ιστορία, απόσπασμα της οποίας παραθέτω για να γνωρίζετε περίπου περί τίνος πρόκειται.
Τα παιδιά άκουσαν την ιστορία και έγιναν τα ίδια τα χελιδόνια που ετοιμάζονται να φύγουν για το μακρινό τους ταξίδι. Μετά το παιχνίδι στην αυλή και τα ζωηρά πετάγματα των χελιδονιών μου, περάσαμε στη τάξη όπου τα παιδιά κλήθηκαν να μπουν στη θέση των χελιδονιών, νοητά αυτή τη φορά και να μας πουν τη σκέψη τους.
  Η σκέψη τους απαντούσε στο ερώτημα μου :" Ποιον θα ήθελες να αποχαιρετήσεις αν εσύ πετούσες και έφευγες μακριά;" Για όποια παιδιά δυσκολευόντουσαν να μπουν στη θέση των χελιδονιών και να εκφράσουν την σκέψη τους, το ερώτημα μετατρεπόταν σε " Τι είναι αυτό που σου άρεσε πάρα πολύ, ως χελιδόνι και θα σου λείψει τώρα που θα φύγεις;" 

Ακολουθούν οι σκέψεις των "χελιδονιών" μου:
ΑΓΓΕΛΟΣ - θα μου λείψει η παιδική χαρά, μου αρέσει να παίζω με τα άλλα χελιδόνια.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ - το σπίτι που είχα τη φωλιά μου
ΓΙΑΝΝΗΣ Μ.- η τσουλήθρα
ΓΙΩΡΓΟΣ - τα παιχνίδια στον ουρανό με τους φίλους μου
ΛΙΑΝΑ - το δέντρο που έκανα παρέα με τους φίλους μου.
ΣΤΑΥΡΟΣ- ο φίλος μου το σαλιγκάρι, ο Μάριος
ΛΑΖΑΡΟΣ- τα φουσκωτά που ξεφούσκωνα με τη μύτη μου, μου αρέσει να σκάω φουσκωτά.
ΧΡΗΣΤΟΣ - ο φίλος μου ο λαγός, που ψάχναμε φαγητό στο δάσος
ΖΗΝΟΒΙΑ - το χελιδονοσχολείο μου
ΡΑΦΑΕΛΑ - η χελιδονοφωλιά μου
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - θα μου λείψουν οι φίλοι μου, τα άλλα πουλιά.
ΤΙΜΟΘΕΟΣ - η μουσική και τα τραγούδια από ένα άλλο χελιδόνι.
ΜΑΡΙΑ - ο αέρας από έξω
ΑΡΙΑΔΝΗ - τα άλλα ζώα του δάσους
ΧΑΡΗΣ - οι κάμπιες
ΜΑΡΙΑΜ- που έπινα νερό από τη θάλασσα
ΓΙΑΝΝΗΣ Π. - τα σκουλήκια της Ελλάδας
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ - η φίλη μου η Νταλιάννα
ΕΛΙΝΤΟΝ - ο ήλιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου