Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2015

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΠΑΡΕΟΥΛΑΣ

 Το τραγούδι με τους κανόνες της παρεούλας, είναι βασισμένο σαν ιδέα σε ιστολόγιο που βρήκα σε καλοκαιρινές αναζητήσεις μου. Εχω αλλάξει τους στίχους βέβαια για να το οικειοποιηθώ αλλά και για να μπορέσω να βάλω κινήσεις μέσα να το συνοδεύουν. Μου το ζητήσατε λοιπόν και .....


Στην παρεούλα σαν θα καθίσω
το στοματάκι μου έχω κλειστό,
μα το χεράκι σαν θα σηκώσω 
τότε τον λόγο θα πάρω κι εγώ.

Με προσοχή ακούω τι λένε
όλοι οι φίλοι μου κάθε φορά,
ποτέ δεν πετάγομαι και περιμένω
τη δική μου τη σειρά.

Ελάτε να κάνουμε τη παρεούλα
μία μεγάλη αγκαλιά,
κορίτσια αγόρια είμαστε φίλοι 
και ξεκινάμε τη δουλειά. 

Ο ρυθμός που κρατάμε για να το μελοποιήσουμε είναι από το τραγούδι "Έχω ένα σώμα"από το cd Ζουζούνια, Μιλάμε για τους αριθμούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου