Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2019

Παγκόσμια Ημέρα Αγκαλιάς 2019

 21 Ιανουαρίου 2019
 Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης απο το πρωί διατυμπανίζουν και μας γνωστοποιούν την παγκόσμια ημέρα αγκαλιάς. Δεν μπορούσαμε παρά να πάρουμε αφόρμηση απο το γεγονός και να γράψουμε ένα ποίημα όλοι μαζί.
 Οι μαθητές ρωτήθηκαν πως νιώθουν όταν κάνουν μιαν αγκαλιά, ποιον αγκαλιάζουν και γιατί τον αγκαλιάζουν. Οι απαντήσεις τους καταγράφηκαν και στη συνέχεια έγινε η σύνθεση τους στην παρακάτω μορφή:

'' Όταν κάνω αγκαλιά 
νιώθω απέραντη χαρά, ευτυχία, ζεστασιά.
 Μου αρέσει να αγκαλιάζω την οικογένεια μου.
 Η αγκαλιά της μαμάς, του μπαμπά, 
της αδερφής και του αδερφού
είναι πάντα τρυφερές και γλυκές.
 Με αγκαλιάζει ο παππούς και η γιαγιά
γιατί με αγαπούν πολύ.
 Αγκαλιάζω το ζωάκι μου κι αυτό μου θυμίζει ότι πρέπει να το προσέχω. Να του δίνω φαγητό και νερό.
 Το άλογο που έρχεται το καλοκαίρι στο χωριό, θα ήθελα να μπορούσα να αγκαλιάσω εγώ.
 Η αγκαλιά με τη μαμά,
επιθυμία για ζωγραφική μου γεννά.
 Η αγκαλιά με τον μπαμπά, 
που λείπει πάντα και συχνά,
επιθυμία για παιχνίδι μου γεννά.
 Τα παιχνίδια μου, τα αγκαλιάζω κι αυτά
γιατι περνάω μαζί τους ωραία και καλά.
 Αγκαλιάζω και το νονό,
γιατί πολύ τον αγαπώ.
 Τις αγκαλιές με τη νονά ακολουθούν
συνταγές και μαγειρέματα πολλά.
 Του φίλου και της φίλης μου αρέσει η αγκαλιά,
γιατί έτσι απλά....νιώθω αγάπη στην καρδιά.
 Για να διώξω το φόβο και το κακό,
στην αγκαλιά της μανούλας τρέχω να σωθώ.

 Αγκαλιές κάθε μέρα πολλές!!!

Αγκαλιάζω αυτούς που αγαπώ,
είναι ένας τρόπος να τους το πω"



1 σχόλιο: