Πέμπτη 25 Μαΐου 2017

eTwinning φιλίες

 Στα πλαίσια του έργου etwinning που πραγματοποιούμε, αύριο Παρασκευή 26/05/2017, θα επισκεφτούμε το 2ο Ν/Γ Περάματος, όπου θα πάρουμε συνέντευξη τα παιδιά και των τριών τμημάτων από τη συγγραφέα κα Γιολάντα Τσιαμπόκαλου, .
 Οι μικροί μου μαθητές κατενθουσιασμένοι δήλωσαν πως νιώθουν για την αυριανή μας έξοδο και ετοίμασαν μια ομαδική κάρτα τεραστίων διαστάσεων για να προσφέρουν στους φίλους τους.


Θοδωρής
 Νιώθω υπέροχα. θα πάμε βόλτα όλοι μαζί.

Κωνσταντίνος Πασ. 
Είμαι χαρούμενος που θα πάμε στο άλλο σχολείο.

Νικόλας
Μου αρέσει που θα δω τις ζωγραφιές των αλλων παιδιών.

Σταύρος
Είμαι ευτυχισμένος γιατί θα γνωρίσω νέους φίλους.

Ελιντόν
Νιώθω χαρά και θέλω να δω αν έχουν κάνει και τα άλλα παιδιά ζωγραφιές με το Λύκο ζαχαρία.

Οδυσσέας
Νιώθω πολύ ωραία γιατί θα γνωρίσω καινούρια παιδιά.

Γιάννης 
Νιώθω πολύ ωραία που θα πάμε στο άλλο σχολείο.

Πέτρος
Νιώθω πολύ χαρά. Θέλω να δω αν είναι ωραία η τάξη τους.

Σοφία
Νιώθω υπέροχα. Θα δω τα άλλα παιδιά και θα τα γνωρίσω να γίνουμε φίλοι.

Αγγελιάννα
Νιώθω θαυμάσια γιατί θα δω μια καινούρια τάξη.

Μαρία
Είναι καταπληκτικά γιατί μπορεί και τα άλλα παιδιά να μας κάνουν έκπληξη.

Αριάδνη
Νιώθω πολύ ωραία γιατί θα παίξουμε και θα περάσουμε ωραία.

Αλίκη
Νιώθω τέλεια, θα γνωρίσω φίλους και θα παίξουμε.

Ειρήνη
Νιώθω χαρούμενη επειδή θα δούμε τη τάξη τους.

Κωνσταντίνος Πέρ.
Νιώθω καλά γιατί θα δω τα άλλα παιδιά.

Κατερίνα
Είμαι πολύ χαρούμενη γιατί θα πάμε στο σχολείο να δούμε τα παιχνίδια τους.

Νίκος
Νιώθω καλά γιατί θα γνωρίσω νέους φίλους και θα τους θυμάμαι.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου