Σάββατο 9 Μαΐου 2015

Η κάρτα - δώρο για τις μανούλες μας.

 Η κάρτα ετοιμάστηκε από τα παιδιά και τις μανούλες μαζί.
Αρχικά τα παιδιά ετοίμασαν μια ζωγραφιά με λουλούδια ,την οποία χρησιμοποιήσαμε για εξώφυλλο (δυστυχώς δεν τράβηξα φωτογραφία για να μπορώ να την δημοσιεύσω) και στην συνέχεια δημιουργήσαμε ένα ποίημα για τις μανούλες μαζί με τα παιδιά. Αυτό το ποίημα μπήκε στην μια σελίδα της κάρτας. Στην άλλη σελίδα της κάρτας τοποθετήθηκε το ποίημα που ετοίμασαν οι μανούλες.
 Δόθηκε λοιπόν, στα παιδιά μια πρόταση , που έπρεπε να συμπληρώσουν. Η πρόταση για τα παιδιά ήταν "Όταν με κρατάει αγκαλιά η μαμά...". Όλα τα παιδιά μου έλεγαν τη συνέχεια της πρότασης και εγώ κατέγραφα τα λεγόμενα τους στο χαρτί με το όνομα του κάθε παιδιού. Όταν ολοκληρώθηκε αυτή η διαδικασία, κάθε παιδί έφερνε το χαρτάκι του και το έβαζε μέσα στο μαγικό κουτί που βρισκόταν μπροστά μας. Από το μαγικό κουτί δημιουργήθηκε το ποίημα των παιδιών. Ένα ένα ερχόταν και τράβαγε ένα χαρτί από το κουτί τυχαία, το διάβαζα και κατέγραφα αυτό που ακουγόταν κάθε φορά σε μεγάλο χαρτόνι στον πίνακα.
 Για να διαβάσετε το ποίημα που γράψαμε με τα παιδιά πατήστε εδώ και για να διαβάσετε το ποίημα που δημιουργήθηκε από τα σημειώματα των μαμάδων πατήστε εδώ.
 Οι μανούλες πήραν την πρόταση "Όταν έχω αγκαλιά το παιδί μου...", την οποία είτε συμπλήρωσαν στο σχολείο είτε μου την έφεραν γραμμένη την επόμενη ημέρα.
 Σε αυτό το σημείο οφείλω να ευχαριστήσω την  συνάδελφο και φίλη μου Τζένη, από την οποία υιοθέτησα την τεχνική του μαγικού κουτιού και τη χρησιμοποιώ για δεύτερη χρονιά.

1 σχόλιο:

  1. Να' σαι πάντα καλά, Σοφία μου και να φτιάχνετε μαγικά ποιήματα όμορφα σαν τα φετινά. Συγχαρητήρια στα παιδιά και στις μαμάδες που γιορτάζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή