Πέμπτη 30 Απριλίου 2015

Λουλουδένιες γιρλάντες με αξία.





Οι κύκλοι από τα πρωτομαγιάτικα στεφάνια που ετοίμασαν τα παιδιά εννοείται ότι δεν πετάχθηκαν. Κάθε παιδί πήρε έναν και το ζωγράφισε, ως τη γύρη του λουλουδιού που θα κατασκεύαζε. Μόνο που τα πέταλα ήταν λίγο διαφορετικά. Τα οχτώ πέταλα του λουλουδιού έπρεπε να αναγράφουν πάνω τους αριθμούς. Όποιο παιδί δεν θυμόταν την αρίθμηση μπορούσε να βλέπει από τον πίνακα αναφοράς που υπάρχει στη τάξη. Αυτό που έγινε πρώτη φορά, χωρίς να επέμβω, ήταν ότι τα παιδιά μου έφερναν το φύλλο εργασίας με τα αριθμημένα πέταλα για το ελέγξουμε μαζί αλλά εγώ τους έστελνα στον πίνακα για να ελέγξουν μόνοι τους και να κάνουν τις απαραίτητες διορθώσεις, αν χρειαζόταν. Με αυτόν τον τρόπο στολίσαμε τη τάξη με μια λουλουδένια γιρλάντα, που μας βοήθησε να κάνουμε επανάληψη τους αριθμούς αλλά και να μπούμε στη διαδικασία αναγνώρισης του λάθους μας και διόρθωσης του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου