Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

Το χαμογελαστό προσωπάκι.



Στην ερώτηση μου "Τι νιώθει αυτό το πρόσωπο;" δείχνοντας τους το χαμογελαστό προσωπάκι, οι απαντήσεις που πήρα ήταν ότι είναι χαρούμενο, είναι ευτυχισμένο, είναι καλά.
 Η επόμενη ερώτηση ήταν πότε κάποιος νιώθει χαρά, ευτυχία, πότε είναι καλά;
 Τα παιδιά απάντησαν:
- όταν πάω βόλτες,
- όταν πάει κάποιος στη δουλειά του,
- όταν πάει στο σπίτι μετά τη δουλειά,
- όταν πάω σχολείο (αυτό μου άρεσε πολύ)
- όταν παίζω με τους φίλους μου,
- όταν έχω φίλους και σπίτι να μείνω,
- όταν έχω σκυλάκι δικό μου,
- όταν με βάζει η μαμά μου για ύπνο,
- όταν με αγαπάνε,
- όταν είμαι με τους γονείς μου,
- όταν έχω πολλά παιχνίδια,
- όταν γυρίζω από το σχολείο και βρίσκω φαγητό να φάω,
- είμαι χαρούμενος επειδή έχω οικογένεια,
- όταν πηγαίνω στα χιόνια,
- όταν πηγαίνω στα χιόνια και έχω και έλκυθρο,
- όταν κάνω σκι,
- νιώθω χαρά όταν έχω χαμόγελο στο στόμα (τι απλό),
- όταν με αγκαλιάζει η μαμά,
- όταν με φιλάει η μαμά με τον μπαμπά,ο παππούς, η γιαγιά,
- όταν πηγαίνω σχολείο και μαθαίνω γράμματα (απάντηση προνηπίου και αυτή και ιδιαίτερα αρεστή στη νηπιαγωγό) 
- όταν έρχεται ο Άγιος Βασίλης,
- όταν κολυμπάω στη θάλασσα,
- όταν έρχεται ο νονός,
- όταν λιάζομαι,
- όταν μου φέρνουν δώρα,
- όταν συναντάω στο δρόμο ένα φίλο.
 Εχθές έγινε η ανάρτηση με τις απαντήσεις της "λύπης", σήμερα η ανάρτηση με τις απαντήσεις της "χαράς". Δύο συναισθήματα έντονα, τα πιο αναγνωρίσιμα από τα παιδιά, που εμφανίζονται με την ίδια συχνότητα νομίζω και στις δύο αναρτήσεις.
 Ο προβληματισμός και η συνέχεια της δραστηριότητας στο σπίτι είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα. Εγώ ελπίζω να σας προβλημάτισα έστω και λίγο. Καλή συνέχεια λοιπόν....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου