Κυριακή 13 Μαΐου 2018

Γιορτή της Μητέρας 2018

 Τα παιδιά ζωγράφισαν τον εαυτό τους με τη μανούλα τους...μέσα σε διάφορα "σκηνικά".













Γράψαμε ένα τραγούδι μαζί με τα παιδιά και το σχόλασμα το τραγουδήσαμε. Τα παιδιά σχημάτισαν έναν μεγάλο κύκλο και στο κέντρο ζητήσαμε να σταθούν οι γονείς. Τους είπαμε να σταθούν στο κέντρο του κύκλου, αναπαριστώντας το κέντρο της καρδιάς μας. Τραγουδήσαμε και στο τελευταίο ρεφρέν του τραγουδιού ο κύκλος έκλεισε κι έγινε μια μεγάλη αγκαλιά, από γονείς και μαθητές!!!




 Όπως κάθε χρόνο, τα παιδιά ετοίμασαν μόνα τους και τις καρτούλες τους. Τις ζωγράφισαν, τις έκοψαν, τις κόλλησαν. Μέσα στην κάρτα κόλλησα το ποίημα για τη μαμά που γράψαμε μαζί με τα παιδιά. Ζήτησα από τα παιδιά να μου πουν τι κάνουν μαζί με τη μαμά, πως νιώθουν για την μαμά, πως θέλουν να βλέπουν τη μαμά. Ένωσα τις σκέψεις τους, φροντίζοντας να βγαίνει κάποια ομοιοκαταληξία.

«Εγώ και η μαμά μου, μαγειρεύουμε μαζί,
καθαρίζουμε το σπίτι ,
φροντίζουμε τα ζωάκια μας και τα φυτά μας,
φτιάχνουμε γλυκά για τους καλεσμένους μαζί.
Την αγαπώ, γιατί είναι καλή κι ευγενική!!!
Με τη μαμά ζωγραφίζουμε παρέα,
φτιάχνουμε πίτσες, παίζουμε υπολογιστή,
 πάμε για ψώνια στο σούπερ μάρκετ
και παίζουμε και Καραγκιόζη μαζί.
Όταν είναι άρρωστη, την φροντίζω εγώ,
 γιατί απλώς την αγαπώ!!!
Η μαμά με βοηθάει να κάνω μπάνιο, μου διαβάζει βιβλία,
ξεχωρίζουμε μαζί τα σπασμένα παιχνίδια και τα πετάμε.
Πάμε βόλτες μαζί, πάμε στη παιδική χαρά,
είμαστε καλά κι ευτυχισμένα παιδιά,
όταν έχουμε δίπλα μας τη μαμά!!!
Με τη μαμά παίζουμε μαζί, φτιάχνουμε παζλ μαζί,
πάμε βόλτες και στην παραλία μαζί.
Θέλω κάθε μέρα να βλέπω τη μαμά μου χαμογελαστή.
Η μαμά μου είναι φιλόξενη, είναι γλυκιά
και με πάει και στη παιδική χαρά!!!
Τρώμε μαζί με τη μαμά, φτιάχνουμε ζυμάρι
και κάνουμε και ταξίδια πολλά.
Η μαμά μου έχει ευτυχισμένη καρδιά,
γιατί γέννησε εμένα και με αγαπά.
Την λατρεύω κάθε μέρα πιο πολύ,
σαν με μαλώνει στεναχωριέται αλλά

είναι η αγάπη μας δυνατή!!!»






Τέλος τα παιδιά έκοψαν μια φωτογραφία τους σε σχήμα καρδιάς και κόλλησαν γύρω από αυτήν μικρά φελιζόλ, που είχαν βάψει κόκκινα από την προηγούμενη ημέρα. Πάνω σε αυτό το χαρτί έγραψαν και τις ευχές τους. 


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!!!
ΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ ΕΠΙΣΗΣ!!!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου